شناسهٔ خبر: 173486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌ریاست استاندار؛

هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسکن استان سمنان برگزار شد

هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسکن استان سمنان عصر امروز سه شنبه هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسکن استان سمنان برگزار و در رابطه با موضوع پرداخت تسهیلات بانکی و راهکارهای تسریع در اجرای عملیات نهضت ملی مسکن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، عصر امروز هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسکن استان به‌ریاست هاشمی استاندار سمنان و با حضور حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه و پیمانکاران پروژه‌ها برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عملکرد و اجرای مصوبات جلسه قبل شورای مسکن استان قرائت و مورد ارزیابی قرار گرفت.

 تخصیص پروژه و زمین برای متقاضیان کمیته امداد، پیگیری مشکلات اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، تامین خدمات زیربنایی در سایت‌های نهضت ملی مسکن، تامین آب شهر جدید ایوانکی، صدور پروانه ساخت پروژه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شاهرود، مبلغ واریزی کمیته امداد و بهزیستی در پروژه‌های سمنان و شاهرود، حق بیمه کارگری پروژه ۹۶۸ واحدی سمنان،صدور پروانه ساختمانی، تعیین تکلیف پروژه‌های نهضت ملی مسکن در میامی و کلاته خیج از جمله مسائلی بود که در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: تامین خدمات زیربنایی در سایت‌های نهضت ملی مسکن با اهتمام بیشتر پیگیری و عملیاتی شود.

حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش این اداره کل ظرف دو هفته گذشته در جهت تسریع در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن افزود: به‌منظور تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات متقاضیان به‌تازگی مراحل اداری تغییر بانک جهت پرداخت تسهیلات برای ۳۰۳ متقاضی در سمنان صورت گرفت که از این تعداد ۱۵۱ متقاضی به بانک صادرات و ۱۵۲ متقاضی به بانک ملت معرفی شدند و به‌زودی فرایند افتتاح حساب متقاضیان انجام می‌شود.